YOU CAN’T ALWAYS GET WHAT YOU WANT

Sento ser repetitiva. Aquesta mateixa entrada ja la vaig fer al meu antic bloc. Aquell que em vaig carregar perquè com va dir una persona intel·ligent “La ignorància és atrevida”. Però en la meva defensa, diré que es que m’encanten els Rolling, m’agrada molt aquesta cançó i per postres, il·lustra d’una manera especial el moment vital en el que estic…  Jo, a banda d’aquesta afirmació, amb la que estic d’acord al 100%, afegiria una altra:

You don’t always deserve the crap you get!

Anuncis

5 comentaris

Filed under Música, Personal

5 responses to “YOU CAN’T ALWAYS GET WHAT YOU WANT

  1. pep

    Ja sé que me diràs illetrat i que els idiomes són tan importants com qualsevol altre cosa, però què vol dir la segona frase? A la primera hi arribo.

    • Eva

      No et diré mai illetrat, precisament a tu… Al primer episodi de la meva sèrie favorita, el Dr House li diu a la Dra Cuddy: “Com el filòsof Jagger va dir… no sempre pots aconseguir allò que vols” I ella, l’endemà li contesta “però també diu que si ho intentes, potser acabis aconseguint allò que necessites” (traducció no literal). La segona frase (que, òbviament, no és de la cançó) significa que la merda que aconseguim, no sempre ens la mereixem… Em refereixo a que hi han coses (dolentes, se sobreentén) que no ens les mereixem…

  2. pep

    Tens tota la raó, sobretot la bona gent, que n’hi ha.
    Per cert, sí que te la coneixes, la sèrie. A mi m’agrada i n’he vist molts, de capítols, però seria incapaç de reproduïr ni una frase.
    Un pot ser illetrat en moltes coses, a més de en literatura, i jo ho sóc, i molt, i en moltes coses!

  3. Eva

    Cert, de vegades també ens trobem coses bones pel camí que no mereixem. Però d’aquestes ens adonem menys o som tan arrogants que en el fons creiem que les mereixem. Les coses dolentes que t’arriben sense que les mereixis, però, aquestes sí que poden fer molt mal. No sé… La vida és una muntanya russa!

Deixa un comentari

