HUMAN

Aquesta cançó em posa una mica els pèls de punta. M’agrada.

Anuncis

6 comentaris

Filed under Música

6 responses to “HUMAN

  1. Molt bona aquesta cançó! Tens molt bon gust!

    • Eva

      Me n’alegro que t’agradi, Ferran! Aquesta cançó és d’aquelles que em fa pensar i em fa sentir quelcom. Quan la sento, mai no em deixa indiferent… I això que fins fa poc no sabia ni de qui era. Saps quan sents una cançó i t’agrada i no saps de qui és? Doncs això em passava…

  2. molt bo aquest grup! tens molt bon gust musical!

  3. If only I had a dollar for every time I came to estaescrit.com.. Incredible post.

Deixa un comentari

