SOBRE LES ESPÈCIES…

Tinc una companya de feina amb la que tinc molt bona relació. I com em passa amb algunes persones, no sé ben bé el motiu, perquè l’una és l’antítesi de l’altra. En molts sentits. Però això ja em sol passar, a mi. Em refereixo a això de tenir bon rotllo amb gent amb la que tinc poques coses en comú. I m’agrada. És molt enriquidor.

La qüestió és que parlàvem ella  i jo l’altre dia d’homes i va deixar anar una d’aquestes frases lapidàries amb la que va aconseguir que em petés de riure.  Va i de sobte em diu molt seriosa amb una canya de cervesa a la mà:

“Eva, recuerda esto siempre:  más vale cabrón en mano que friki volando”

Jo, em vaig quedar a quadres i no podia parar de riure. El seu argument és que al cabrón ja te’l veus venir, ja saps perfectament de què va. En canvi, un friki sempre és un cabrón en potència i si no ho ha sigut abans és perquè no ha pogut ser-ho, per raons mil, però a la que descobreix que té poder sobre tu, el friki es transforma en cabrón gairebé segur. I deixa-te’l estar…  Res, una d’aquestes pixades fora de test que et fan passar una bona estona…

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Personal

Deixa un comentari

