IMPREVIST

Segons el diccionari:  “No previst”.

Sinònims d’imprevist: inesperat, impensat, inopinat, improvís, insospitat.

Estic fent un intent de batejar el meu pal de paller i avui m’han donat aquesta idea: l’imprevist. Els efectes de l’imprevist sobre la vida de les persones. Jo vull parlar de com una situació inesperada pot fer canviar radicalment la vida d’algú o portar-la per camins insospitats. El poder de l’inesperat. No ho sé…  Si algú vol ajudar i rebatejar-ho o dir què li suggereix l’imprevist, estaré eternament agraïda.

Anuncis

2 comentaris

Filed under Narrativa, Personal

2 responses to “IMPREVIST

  1. Pep

    No t’hi veig, Eva, parlant de l’imprevist.
    A tu et veig més de convenciments canviants, de voler, amb totes les teves forces, fer tantes coses que, de vegades, no saps com fer-les. I això no és imprevist. Una cosa imprevista és aquella que et sorpren, fins i tot que t’atabala per inesperada. I a tu la teva vida no et sorpren ni t’atabala per inesperada; just el contrari: t’atabala per esperada. Et supera? Això sí, potser masses vegades per el teu gust i pel dels teus amics que t’estimen (pel meu).
    Tu no tens gaire d’imprevist, la teva vida no és imprevista. La tens molt planificada. No creus?

    I, de veritat, no pateixis tant pel teu pal de paller. No és el més important. Si vols continuar amb això de l’escriptura, el que necessites és una història convincent, amb uns personatges versemblants i una trama que enganxi. El pal de paller…, uffff, a mi em costa pensar en això. Per exemple, quin és el meu? Tu m’ho sabries dir? Jo tindria problemes per fer-ho.

    • Eva

      Potser tens raó, Pep… No ho sé. El que sí és cert és que em resulta molt més fàcil tenir idees quan penso en una paraula concreta que quan penso en idees abstractes que ni jo mateixa sé ben bé què signifiquen. No sé com dir-li a aquest neguit interior. Em costa posar-li un nom i en això estaràs d’acord: per fer una història has de saber què vols dir i jo no ho sé o ho sé però és tan abstracte que no sé per on agafar-ho i a l’escola van collant i collant… I alguna cosa he de fer…

Deixa un comentari

