INGENUÏTAT

Ingenu -ènua:  Sense dissimulació, d’una franquesa innocent, candorós.

 

Quines ganes de plegar que tinc avui… A veure, quina hora és… Ufff, encara queda…

   Així que aquesta és la pobra que m’ha dit el Joaqui que vindria. Mira que és malparit, fer-les venir per després no presentar-se. Però s’ha de reconèixer que el cabron té bon gust, perquè mira que està bona la tia i per la cara que acaba de posar no té ni idea de què s’ha demanat…  Guauu… Quina mirada m’acaba de clavar. Sí, definitivament el Joaqui té bon gust…

   I ara què fa? Ostres, quines cames!  Ai, nena, posar-te així de bonica per una mala bèstia com el Joaqui, que no s’ho mereix… Però no sé com s’ho fa que sempre venen uns exemplars que t’hi cagues. Deu tenir vèrbola el tio, perquè si no, no s’entén, amb l’escanyolit que és.

   Amb aquesta ja deu haver mirat el rellotge vint vegades. Pobra tia… I si li dic?  No, que l’altre em mata i no está el horno para bollos.  Saps què?  Que ja se les apanyaran com puguin…

   I ara?  Hòstia!  Que se l’ha fotut d’un Sant Hilari. Ui, ui, ui… que aquesta no surt dreta avui per la porta.  Sí, sí, no em vacil·lis. Ja veuràs en un minut, ja…

  Què et deia?  Ja li venen les calors… Mira com es recull els cabells… És que està per menjar-se-la de dalt a baix!

   No cal que miris el mòbil, ja et dic jo que no tens cap trucada d’aquell…  Ai senyor, el que s’ha de fer…

— Senyoreta, disculpi, però tanquem en un quart d’hora… Hauria d’anar pagant la seva consumició.

 Pobra tia, quin pet porta!

—  Què? Ah, sí. És clar…

Ui, que es mata!

— Compte! Està bé?  Vol que l’ajudi?

— No, no cal. Estic bé, gràcies.

I a sobre, va de valenta.  Apa, ara a buscar a la bossa. No acabarem avui, no. Ara. Sí, molt bé. Cap a la porta..  No, no, a la dreta. Una mica més a la dreta. Sí!  La porta!  Oeee, oeee, oeee, oeee, oeee, oeee!!!

Quin desgraciat aquest Joaqui!

  

Anuncis

6 comentaris

Filed under Narrativa

6 responses to “INGENUÏTAT

  1. Pep

    Hola, baldufeta…
    Avui he estat mutis perquè estic coix. Sí. El dissabte a la feina em vaig fer mal al genoll i avui he anat a fer-me una resonància. Un merdé, nena…

    Ei…, i molt bona aquesta narració. Veus com quan t’hi posses ets bona, molt bona?

    • Eva

      Moltes gràcies, Pep!
      Aquest fragment va ser un dels meus deures de l’escola, en el que hem de treballar els punts de vista. El vaig enviar i després vaig corregir l’exercici pensant que estava malament i vaig suprimir aquest tros i la profe em va dir que aquest li agradava més que la correcció. Per a que vegis com m’aclaria o m’aclareixo…
      Me n’alegro que t’agradi!

  2. blaufosc

    Su-blim!

    Ets una molt bona narradora.

    • Eva

      I tu ets sublim animant i encoratjant al personal. De veritat t’agraeixo de tot cor les teves paraules. Sobretot, i no m’avergonyeix dir-ho, perquè les necessito molt i em senten com un oasi enmig del desert… Mil gràcies!

  3. He llegit el post amb molt d’interés. En volia més. Se m’ha fet curt!!!

Deixa un comentari

